Friday, 9 September 2011

Viime hetken panikointia

Viimeinen reilu kuukausi on ollut kyllä yhtä hullunmyllyä. Olen ollut sellainen stressipallo, että pelkään kohta poksahtavani. Onneksi kohta helpottaa.

Ensinnäkin eräs Brittifirma tilasi minulta loppukesästä yhteensä 74 mekkoa (5 eri mallia) myytäväksi liikkeeseensä ja olen valmistanut niitä tässä viimeiset puolitoista kuukautta ja nyt tänään sain viimeiset kappaleet vihdoinkin valmiiksi. Siis kelatkaa! 74! Ihan mieletöntä! Olen ihan kikseissä koko asiasta, enkä malta odottaa, että he avaavat liikkeensä ovet ja nettisivut. Siinä sivussa olen muiden tilausten ohessa yrittänyt vääntää mallikappaleita uudesta syysmallistosta, jotta olisi Ofeliassakin jotain uutta esiteltävää. Ensi sunnuntain Ofelia Market todellakin päättää upeasti koko tämän hullunmyllyn ja saan vihdoinkin hengähtää - kunnes sitten alkaakin jo syysmalliston kuvausten suunnittelu.

Etten vain olisi päästänyt itseäni liian helpolla, Cherise on mukana myös Ofelian muotinäytöksessä. Vaikka viime vuonnakin näytös meni todella hyvin harjoitusten sekoilujen jälkeen, olen tahtomattanikin stressannut asiaa ja varmasti ihan turhaan. Minulla on meinaan niin upeat mallit, että oksat pois! Toivon viime vuoden tapaan samanlaista yleisöryntäystä: muotinäytöksen aikaan YO-talo oli tupaten täynnä ja ihmisiä näytti kirjaimellisesti pursuilevan ovista ja ikkunoista. Kannattaa siis tulla ajoissa paikalle, sillä näytös alkaa jo klo 13 ;) 
Olen tosin ihan varma, että unohdan tuona tärkeänä päivänä jotain hyvin oleellista, kuten esim. vaaterekin krhm... Note to self: opettele tekemään muistilistoja.

Valmiita mekkoja odottamassa pakkausta ja lähetystä.
Uusia syyskankaita ja uusi värirakkauteni: petrooli.

Ja tästä Ofelia Marketin Facebook -tapahtumaan :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...