Friday, 22 July 2011

Work, work, work

Olen ollut taas huono bloggaaja ja poden huonoa omaatuntoa, kun edellisestä postauksesta on päässyt vierähtämään taas niin pitkä aika. Mutta kun on niin hirvee kiire!  Jos en ole ollut Kauppahallissa töissä, niin sitten olen pyöritämässä työtilalla yhden naisen hikipajaa. Olen vielä toistaiseksi salamyhkäinen ja paljastan vain, että 74 mekkoa pitäisi pyöräyttää. 25 melkein valmiina, 49 to go. Olen sen verran taikauskoinen, että pelkään, jos hehkutan jotain asiaa liikaa, se menee lopulta munille. Siis lisää infoa tämän asian saralta luvassa sitten, kun ollaan selvillä vesillä.


Tänään kävin pikaisesti töiden jälkeen ystävän kanssa Sokoksen alen loppurysäyksessä, mistä tarttuikin pari kivaa juttua mukaan - ja mikä parasta, ihan sika halvalla. Niistä koitan saada napsittua kuvia vielä tämän kuun aikana :D

2 comments:

  1. 74 mekkoa! HUI! Mitähän ihmettä sä oikein puuhaat siellä mun loman aikana :D Mä olisin varmaan jo luovuttanut tommosen määrän edessä...

    ReplyDelete
  2. Mäkin oon kieltämättä hieman kauhuissani ton työmäärän edessä :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...