Saturday, 14 May 2011

Red & Blue

Olen ihan huono bloggaaja, kun en muista edes kameran muistikorttia purkaa. Tässä siis keskiviikon asu, vasta. Keskiviikkona oli aivan ihanan lämmin ja aurinkoinen ilma, joten haimme siipan kanssa jädet ja menimme puistoon istumaan ja nauttimaan ilta-auringosta. Päälläni oli työpäivän jäljiltä 50 -luvun vaaleansini-harmaa raidallinen paitamekko, minkä ostin eräältä Fintage -foorumin jäseneltä. (vink vink kannattaa liittyä, saatat tehdä löytöjä ;)) Vaaleansiniseen mekkoon yhdistin kylmän punaisen kapean vyön sekä punaiset kivihelmet. Jalassa itse tuunatut Bronxin nahkasandaalit. Valkoinen nylon alushame on myös 50 -lukua. 
Olen viimeisen puolen vuoden aikana oppinut käyttämään enemmän värejä. Vielä vuosi sitten sininen oli vielä ehdoton no no, mutta eihän tuo vaaleansininen niin pahalta näytäkään. Eihän? Olen oppinut myös käyttämään keltaista ja vaaleanpunaista tiettyyn rajaan asti. Ehdoton lemppariväriyhdistelmä tällä hetkellä on vihreä-valkoinen.


Olen viime aikoina ollut vähän laiska laittamaan hiuksia. Töissä ne on helpointa vain kietaista nutturalle päälaelle, sillä auki roikkuvat hiukset ovat vaarassa joutua saksien silpomaksi.

3 comments:

  1. Vaaleansininen on ihana! Itsekin olen vasta alkanut uudelleen käyttää sitä 80-luvun teinivuosien jälkeen.. Ja toimii nimenomaan yhdistettynä punaiseen!

    ReplyDelete
  2. Mekko istuu todella hyvin! Mukavaa, että se pääsi hyvään kotiin ja käyttöön! :)

    T: "Ester"

    ReplyDelete
  3. Elina: Olen vasta hiljattain oppinut käyttämään pastellisävyjä pitkään kestäneen mustan kauden jälkeen, jolloin ainoat värit olivat musta ja punainen :D

    Kiitos Ester! Mekko onkin kerännyt jo paljon kehuja, kun olen sitä ulkoiluttanut :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...